Terug na een leuke twee daagse op Jeepsafari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu Terug na een leuke twee daagse op Jeepsafari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu

Terug na een leuke twee daagse op Jeepsafari

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cato

15 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag 11 november:

Heel België heeft verlof behalve het arme dutske Cato! :)
Achja, ik bezie het positief. Mijn werkweek telt weeral maar twee dagen deze week…
Vandaag heb ik heel de dag bureauwerk verricht, normaal zou ik ook overwerken maar wegens gebrek aan het vervoer hebben we het tot morgen uitgesteld.
’s Avonds ben ik nog wat inkopen gaan doen om te overleven ;) en gaan lopen met ons Emi!
We zitten al aan start to run les 3. Het ging echt goed vandaag!

Tante Nicole: het postpakketje is aangekomen bij die familie van je apotheker!! Ik ga er normaal in het weekend heen want voordien was ze niet meer thuis en ik ga nog op jeepsafari donderdag en vrijdag.

Woensdag 12 november:

Opa Doeli dag! Er waren twee nieuwe jongens vandaag. Ik hou echt van die intakes afnemen :p het was een drukke dag vandaag, ik had men computer meegenomen om wat te werken voor de stage maar dat is volledig mislukt. De dag vliegt echt voorbij als het zo druk is.
Vandaag zou ik ook overwerken. Ik had wat voorbereid maar kreeg later te horen dat de jongens een training voetbal zouden krijgen van een Nederlandse trainer. Ik wilde daar wel eens graag gaan kijken en hou mijn groepsgesprek dan maar voor een andere keer ;)
(ik stond te kijken naar die training en ineens komt die trainer naar mij en vraagt of ik soms ga zwemmen bij het north resort, ik zei dat ik daar soms wel ga zwemmen en hij zei dat hij me daar dan van kende. Opeens viel mijne frank ook.. Hij was die man die overlaatst door zijn ligstoel was gezakt op het zwembad. Haha, we moesten lachen, grappig dat ik hem hier tegenkwam.)
Ook heb ik vandaag men tussentijdse evaluatie gehad. Jaja, dat komt wel in orde met die stage van mij als ik zo blijf doordoen!
Toen ik naar huis vertrok was het alweer donker… Ik had de klok weer rond gewerkt vandaag.
Thuis ben ik nog gaan lopen met ons Emelieke en heb ik nog geskyped met men liefste schattebolleke in Australië.

Donderdag 13 november: (vandaag net twee maanden hier!)

Vandaag vertrokken we op Jeepsafari voor twee dagen. Ik had er echt zoveel zin in! Niet normaal. Ik zou samen met Renate, Lisette, Sieg, Eveline, Sofie, Brend en Rob deze twee daagse gaan doorbrengen.
Ik was helemaal gepakt en gezakt. Om negen uur werden we opgehaald met twee jeeps om te vertrekken richting binnenland. Ik zat met Sofie, Brend en Rob bij de Rudy ;) een grappig kereltje.
Toen we ginder aankwamen hebben we ons wat geïnstalleerd (hangmatten ophangen ed) en mochten we al meteen een duikje gaan nemen in de Surinamerivier. Ruben was bezig met het eten klaar te maken. We worden toch steeds nogal verwend hier!!
Nadat we gegeten hadden mochten we nog eventjes rustig ontspannen want we zouden daarna gaan crossen met de jeeps in de savanne. Ik was echt heel erg benieuwd naar de savanne van Suriname. Want als ik denk aan een savanne denk ik aan een open plek met wat verdorde planten en af en toe een boom, maar in dit tropisch klimaat een savanne??
Rond drie uur vertrokken we met de jeeps. We mochten vanachter in de pick up. We reden eerst nog een stuk over de bauxietweg richting de savanne. Ik was echt benieuwd hoe het eraan toe zou gaan. Opeens reden we de weg af. Over heel wat bergen met wit zand en boompjes er rond, het ging er best wel heftig aan toe. We reden door verschillende savannes. Het was echt leuk. Ik had wel pijn aan men poep en werd wel van hier naar daar geslingerd maar geamuseerd heb ik me :) Opeens viel Sieg bijna uit de pick up vanachter. We waren eventjes allemaal geschrokken maar het kon de pret niet bederven!! We gingen gewoon verder en nog heviger dan daarvoor. Na een tijdje ben ik toch maar eventjes binnen in de jeep gaan zitten. Het werd me iets te hevig. Ik vond het echt vermoeiend om heel de tijd je goed vast te houden, al je spieren die je hebt op te spannen om zo stevig mogelijk te blijven staan. ;) Na een tijdje gingen we naar een kreekje om wat af te koelen en een duikje te nemen. Onderweg moesten we een stuk over de bauxietweg, we kwamen enkele tegenliggers tegen en het stof waaide weer op. Toen we aankwamen aan het kreekje zagen Sieg, Renate en Lisette echt helemaal oranje, echt hilarisch. Ik mijn ogen weer uitkijken op die mooie plek. Het was er prachtig EN HET WATER WAS KOUD ;) leuk leuk!! De oranje girls wasten zich met wat douchegel in het water en later konden we weer verder, we hebben nog wat gecrosst, zijn nog een indianendorpje gaan bezoeken en tegen de avond zijn we teruggekeerd naar onze hut. Er werd weer lekker voor ons gekookt terwijl wij ons allen wasten in de Surinamerivier. Grappig om je zo in een rivier te moeten wassen. Na het eten zijn we nog een hele tijd in het water gebleven. Op een gegeven moment begon ineens de boom die naast onze hut stond heel hard te kraken. Iedereen dacht dat er een dier ofzo inzat. Er werden grote zaklampen boven gehaald. Maar niemand kon iets vinden. De boom bleef maar kraken en ineens viel er een grote tak op de hut, we bleven zoeken naar iets of iemand die in die boom zat maar we konden niets vinden. Blijkbaar waren de takken van de boom heel erg zwaar geworden tijdens de regen die er die dag was gevallen en kon de boom zijn takken niet meer dragen waardoor ze dus naar beneden vielen :) en wij maar denken dat we het één of ander dier zouden zien. Daarna ben ik samen met Sieg en Lisette terug het water ingedoken. We hebben er echt nog tot een uur of tien ingezeten denk ik. Super dat dat hier kan!!
Opeens kwam de speedboot aan waarmee we morgen zouden varen. Er waren nog een paar mensen bij. Ik vond het eigenlijk niet zo leuk want we waren zo gezellig met zen allen en ineens kwamen er dan zo nog wat mensen bij… Achja.
Ik kreeg ook nog een telefoontje van mijn vriendje in Australië. Cato was weer gelukkig!
(jaja zelfs in het binnenland heb je plaatsen waar er verbinding is met je GSM :p)
Daarna zijn we nog gaan crossen met de jeeps in de bossen om misschien nog wat dieren te zien maar het was volle maan en dan is de kans klein dat ze zich laten zien. (Hadden wij toch wel weer pech zeker!)
Terug aan het hutje aangekomen heb ik nog eventjes bij de meisjes op een rieten matje op het strand gelegen en tegen een uur of één ben ik in men hangmat gekropen.

Vrijdag 14 november:

Dag 2 van de jeepsafari jawel!
Om half zeven werd ik wakker en IEDEREEN was al weg. Ik was eventjes in paniek. Toen zag ik Brend toch ook nog liggen in de hangmat. Ik keek op mijn GSM en het was nog maar HALF ZEVEN! Iedereen (buiten wij tweetjes dan) was al wakker, ze zaten al van zes uur op het strandje naar de zonsopgang te kijken. Het was echt mooi buiten. Er hing nog een grote mist wolk boven de rivier en boven de bomen. En het was al lekker warm buiten. Jaja om half zeven is het in Suriname even warm als in België op het heetst van de dag!
We gingen met zen allen ontbijten en daarna al een duikje pakken in dat heerlijke water. Na een tijdje gingen we met de boot varen. Er hing dan zo een grote band achter waar we dan per twee of alleen in mochten. Ik ging met Sofie. Het was echt SUPERLEUK! We hebben gelachen, echt plezant! Na een tijdje waren Eveline en Sieg aan de beurt. Maar plots viel Eveline eraf door een golf waar ze wat verkeerd overgingen met de band. We zaten allemaal verbaasd in die boot. Eveline wilde eerst niet op de band omdat ze ongelofelijk veel schrik had, maar toen ze zag dat het bij iedereen goed ging wilde ze ook wel eens proberen… Ze was er echt niet goed van en we zijn allemaal eventjes aan de kant gaan zitten.
We hebben dan wat gegeten, rustig in de hangmatten gelegen, in het water geplonsd, Tarzan gespeeld, proberen piranha’s te vangen (mislukt), anaconda’s gezocht ;) (ik moet en zal er hier nog ene vinden!),…. In één woord ons GEAMUSEERD! Daarna zijn we ook nog wat met de boot gaan varen, deze keer gingen Sieg en ik op onze buik op die band. Echt kei leuk! Hihi, we zijn er toch schoontjes blijven opliggen! “High five!!”
Daarna hebben we alles wat opgeruimd en zijn we nog even naar de kapotte brug in de buurt gereden. Even het verhaal erachter;
“Er was eens een dronken kapitein en die vaarde met zijn schip tegen een pijler van een brug die ze nog aan het bouwen waren. Deze brug stortte voor een deel in. Dit is al meer dan een jaar geleden. Omdat de dronken kapitein geen verzekering had, is men nog steeds bezig te zoeken hoe het moet bekostigd worden. De auto’s worden nu al meer dan een jaar gewoon met een veerpont over de Surinamerivier gebracht ;)”
Dan reden we verder naar huis. Onderweg werden we nog tegengehouden door de politie… Controle van verzekering en rijbewijs. Onze gids had spijtig genoeg zijn verzekeringspapieren toch wel niet bij zeker.. Hij vertelde de politie dat hij twee dagen voor ons vertrek zijn auto nog had laten keuren en dergelijke en zijn papieren niet bij had. De politie agent zei tegen onze gids “de politie is geen lotto of casino, wij geven geen kans” Ik vond dat wel een grappige omschrijving. Maar onze gids kreeg toch nog een kans van hem, haha! Hij moet dan maar met zijn verzekeringspapieren de volgende dag naar het politiekantoor. De politieagent heeft niet eens de naam of nummerplaat van de gids opgeschreven… Die controle toch!!

Eenmaal thuisgekomen heb ik men spullen uitgepakt, nog een uurtje geskypd met de Jef en heb ik met Emelie nog een filmpje gekeken. “Alles is liefde” echt een mooie film!!

Zaterdag 15 november:

Tot een uur of tien uitgeslapen. HEERLIJK! Daarna samen met Sieg op Emelie haar kamertje gecomputerd met zen drietjes. Rond de middag met Emelie naar de winkel gereden. We gingen inkopen doen om onze taart te maken voor Lisette (die is vorig weekend verjaart). We gingen een Petit beurre taart maken :)
Alleen kennen ze hier in Suriname geen bloemsuiker en ook geen goei boter… Al maar goed hebben we toch nog een soort van Petit beurre koekjes gevonden :) anders klopte er niets meer van onze taart. Hopelijk is ze lekker.. ;) we moeten er nog van proeven…
In de namiddag heb ik me bezig gehouden met de mooiste foto’s te selecteren van onze twee daagse voor de blog en hebben we de taart gemaakt natuurlijk :d
Straks gaan we nog met zen allen eten op blauwgrond en daarna weet ik nog niet wat er nog op de planning staat!!

Tot de volgende amigo’s!!

P.S.: wist je dat ik al meer dan twee maanden in een hittegolf leef. Dat kunnen wij Belgen ons toch niet voorstellen hé!!
P.S.2: Aan alle nieuwsgierigen met Google Earth:
Het bureau van JKB (mijn stageplaats): 5°49’53.32” N 55°09’35.04”W
Berliozstraat 32 (waar ik woon): 5°50’51.72”N 55°08’39.01”W
Moet iemand nog iets weten? Laat het me weten en ik zoek het voor je op :)
P.S.3: Aan alle nieuwsgierigen die geïnteresseerd zijn in foto’s van de Jef en de Steven in Australië: http://gillie2008nieve.waarbenjij.nu
Je moet wel eens bij elk berichtje foto’s gaan checken, er staan der overal wel een paar :)

• 16 November 2008 - 08:08

Lotte:

Google Earth! Dat ik daar nog niet aan gedacht heb, den Toon is er verzot van en probeert steeds alle huisjes er op te vinden (typisch?!:))! Ga ik zeker één van de dagen eens opzoeken!
    Ik hier al die leuke/ongeloofwaardige verhalen maar lezen terwijl ik hier voor mijn computerke religie zit te studeren...Echt ongeloofwaardig vanaf hier dus...
    De aspi(e)fuif was enorm leuk (heb je waarschijnlijk al in mail gelezen).
    Straks heb ik met ons tippers 'galabal' in kapao.
    Deze avond misschien loft gaan kijken en dan weer een weekje kot. Als je terug bent moet je loft ook maar een keertje gaan bekijken. Naar het schijnt nen topper!
    Ook de foto's van u liefje zijn shik he seg! Ik had ze nog altijd niet gezien op den Toon zijne facebook (heb jij dit ook of ben ik écht de enige die achterzit op deze rage?).
    Olense groetjes, tot schrijfs! x

• 16 November 2008 - 12:59

Cato!:

Lotte: Ja, ik heb het moeten aanmaken om die foto's van de Nieve en de Jef te kunnen zien. Maar kben er zeker niet actief op :) Ik kan me daar precies niet echt mee bezig houden en kvind het nogal ingewikkeld...
    Nog veel studieplezier!! En idd, tot schrijfs (voor nog 78 dagen :))

• 16 November 2008 - 15:24

Papa:

Amai Catoke, weeral een sjieke ervaring rijker. Als ge thuis bent moeten we zeker een dia-avond organiseren. Maar dat zal geen probleem zijn. Er zullen genoeg mensen zijn die dat maar al te graag willen zien. Ons moeke is ook thuis van gisteren. En daar gaan we sebiet eten. En dan kunnen we naar de verhalen van Spanje luisteren. Om die van Suriname te horen moeten we nog effe wachten. De snelle zal ook wel zwaar verhalen hebben. Ben je al begonnen aan je pillenreeks voor de muggen? Laat zeker weten of het resultaat goed is. Het was vandaag Olen jaarmarkt. Daar zijn we een jeneverke gaan drinken. Maar het weer was ni zo goe. (beetje nat). We gaan nu bij ons moeke eten.
    Dikke kus van papa X

• 16 November 2008 - 15:55

Tante Nicole:

Hey,alleen met de hollandse meisjes op trot geweest ? (wat deed de rest van de belgium girls?)
    Zoeken jullie die uitstappen allemaal zelf uit? ze zijn altijd zo geweldig he.
    De Clyte zei gisteren dat jij precies al meer gezien hebt dan hij in die 20 jaar toen hij er woonde ,hij gaat meestal jagen op herten en buffels als hij daar is,en als ze iets kunnen vangen delen ze dat met heel het dorp en is het feest!
    Wat gaat de tijd toch snel he ,het pareltje is al bijna half! :)
    Alle ben nu ook benieuwd naar de pilletjes en hun effect,je weet toch nog hoe het moest he ???anders let my now.
    Ik ga nu ook naar ons Moeke eten ,frikandellen met krieken mmmm.
    Toedeloe x

• 16 November 2008 - 18:49

Gerda:

mannekes mannekes,ni te geloven Catootje,wat een avontuur toch ginder!!! Had ge da allemaal verwacht voor da ge vertrok?? Waarschijnlijk ni!! Ik heb zaterdag nog is op de lotto gespeelt,niks gewonnen...spijtig...wantals ik win!!! Komen we naar ginder(we=tante nicole en ikke) Als we gaan joggen hebben we het dikwijls over uwe blog omdat het zo leuk is omdat te lezen en zo een stukske mee te beleven. Heb ook is gaan kijken op de blog van uw liefke Jef,als die lotto moest lukken ga kik ook Australie maar bijpakken na da'k Suriname gedaan heb!groetjes

• 16 November 2008 - 19:15

Cato!:

Papa + Tante Nicole: Nee, ik ben de muggenpillen gisteren niet meer kunnen gaan halen. s' Avonds was ze ook niet thuis en overdag had ik er eigenlijk niet echt meer aan gedacht want we waren druk bezig met inkopen te doen voor een taart voor Lisette der verjaardag nog :)
    En de zondag is heilig voor de Surinamer dus ga ik er maandag nog eens heen bellen en hopen dat ik dan die pillen kan gaan halen. Dan kan ik ze dan beginnen nemen hé!

En idd, Jinse vroeg ook al achter een foto en dia avond :) daar ga ik dan wel nog een paar daagjes tijd voor moeten vrijmaken, als ik denk aan hoe lang het duurt om zo één blogpostje te maken... Daar ben ik ook echt altijd een paar uurtjes zoet mee :)

En de andere Belgium girls hadden stage.. mr ik ben nen harde werker en kan me dat af en toe al wel eens permitteren hé ;)

Er worden zo verschillende tripjes aangeboden en dan zoeken wij er de leukste uit hé want ik kan natuurlijk niet alle tripjes doen.. Jammer genoeg..

Gerda: Nee, ik had echt nooit verwacht dat het er zo aan toe zou gaan zoals nu.. Ik ga echt terug moeten wennen aan het Belgische leventje, alles verloopt hier zo anders, zoveel rustiger, niemand heeft stress, als het vandaag ni is dan zal het morgen wel zijn,... Af en toe is dat ook wel frustrerend omda ge moeilijk dingen gedaan kunt krijgen hé.. maarja :)
    Speel nog maar wat op de lotto, kzou het echt bangelijk vinden als jullie hier op reis zouden kunnen komen!! En idd dieje Australie, als ik de foto's zie dan denk ik bij mezelf: "de Jef ga van niets meer opkijken als hij in Suriname komt, want het is ginder vééél mooier dan hier precies ;)" achtja we zullen wel zien zeker :)
    gaan jullie vaak joggen? ik ben nu met Emelie 'start to run' aan het doen hier ;) we zitten ondertussen al aan onze zesde les voor vanavond :p binnen enkele weken kunnen we (hopelijk) de vijf kilometer aan!

• 17 November 2008 - 07:40

Nancy:

Hey Cato

Zoals gewoonlijk klinkt het allemaal weer geweldig en de foto's zijn ook weer heel schoon. Ons Rosalie heeft op Google Earth uw huisje gezocht en gevonden. Leuk seg! Vandaag heb ik een dagske verlof genomen om met men jeugdvriendin op stap te gaan. Dat doen we zo ne keer of twee per jaar. Het zal weer leuk worden. Zij kan alleen op ne maandag want ze hebben een beenhouwerij in Houtvenne. Deze keer trekken we eens naar Turnhout. Afgelopen vrijdag zijn we bij Sandra en de Kris (ge kent ze nog wel hé) gaan steengrillen. Heel leuk. Sandra was ook op uwen blog beginnen lezen en ze vond je verhalen ook geweldig. Ze ging ook nog eens een berichtje posten. En voor de rest gaat het hier zen gewonen gangetje. Geniet er ginder nog van en tot schrijfs.
    Groetjes,
    Nancy

• 17 November 2008 - 17:13

Briet:

Manneke manneke zo schoon da daar is, ik zou begot met 10000000 foto's terugkomen peinzek!
    Ik ben zwaar jaloers!
    Mijn enige reisverhalen bestaan uit een nachtje naar Calais en daar blijft het bij hahaha!

• 17 November 2008 - 18:58

Tante Liliane:

Hey Catooke,heb ook al op google earth gekeken,maar uw stageplaats is 55°in plaats van 5°,anders komt ge in Afrika uit met die 5°,en da lijkt me nogal ver om met uw fietske te doen hé.Uw huisje waar ge woont ziet ge heel goed hoor,met een rood dakje.Das ni te geloven hé ge kunt alles zien.'tZijn weer mooie foto's hoor. Ons moeke is ook terug thuis en we zijn weer met zen allen gaan koffie drinken. Ze had ook goe weer gehad,en wij hier maar stoken en kou lijden.De groetjes nog en tot de volgende. DAAAAAAAG

• 17 November 2008 - 20:50

Gerda:

just gaan lopen mee tante Nicole en die zei dat er een berichtje voor mij op blog stond,keileuk vind ik da. Die"start to run" zeker volhouden Catootje,is echt aanrader,ge gaat die 5km zeker kunnen, want ik kan da wel,het heeft wel efkes geduurd voor ik het leuk vond.Maar ik had het geluk van ne strenge coach te hebben,tante nicole dus,die mijn gezaag onderweg moest aanhoren en geloof me:ik kan zagen soms!! We lopen nu zo een 3x per week een uurtje en da werkt echt verslavend,ni te geloven,dus runrunrun meisje,grtjs

• 17 November 2008 - 21:41

Cato Michiels:

Nancy: :) leuk dat jullie zo altijd bezig zijn over mijn blog en belevenissen hier in Suriname.

Briet: kom mij maar bezoeken.. whiii, hoe cool zou ik da vinden!

Tante Liliane: Ik heb het veranderd :) zodat niemand meer in Afrika uitkomt ;)

Gerda: haha, dan kan ik mezelf wat vergelijken met u, ik heb het ook soms wat moeilijk, maar we blijven elkaar motiveren om door te gaan (zelfs al na les zes ;)) vanavond les 7, we hebben er dan al 1/4de opzitten. Als ik hier de 5 km aankan, kan ik in Belgie wel het dubbele aan ;)

• 17 November 2008 - 21:46

Cato Michiels:

P.S.: Tante Nicole, ik ben de pillen gaan halen. Vanaf morgen kan mijn kuur beginnen (er zat wel geen papiertje ofzo bij, of had ik dat verkeerd begrepen?) er staat gewoon op dat ik drie keer twee pilletjes per dag moet pakken (ik veronderstel, smorgens twee, smiddags twee en savonds twee, en dat gedurende tien dagen aan één stuk. En moet ik er dan dertig dagen tussen laten voor ik terug aan de volgende sessie moet beginnen of twintig dagen?

Nogmaals dank!!

• 18 November 2008 - 10:45

Tante Nicole:

Catootje,ivm de pilletjes:2 pillen smorgens,2 smiddags,2s'avonds gedurende 10 dagen,dus als je vandaag begint (18nov.)moet je 18 dec opnieuw beginnen voor 10 dagen enz.
    Ik ben wel eens benieuwd,maar ge moet ze wel dagelijks innemen he gedurende 10 d,zet ze mss ergens goed in t'zicht!
    Ps uwe pippie kan wel wat anders ruiken maar dat kan absoluut geen kwaad.(het zijn extra vit.b1 mss kan je er ook wel harder en langer van lopen :) )
    dada x

• 18 November 2008 - 10:53

Cato!:

Tante Nicole: Zolang dat als ik zelf maar niet te hard stink is het goed!! :)
    Gisteren ging het lopen goed! Ik kon nog wel een half uur langer doorgaan, haha!

(ik ben trouwens vandaag begonnen met die pilletjes, wat moet ik doen als ik ze eens vergeet in te nemen? moet ik dan een dubbele portie innemen of gewoon verder pakken zonder die extra in te nemen?)

• 18 November 2008 - 16:42

Tante Nicole:

Cato,als ge bv.smiddags vergeet mag je dat s'avonds ook innemen,ik ben benieuwd ??!
    Wij lopen vlotjes 10km nu,en zijn een jaartje geleden ook met zo'n schema begonnen,het werkt nu zelfs verslavend (net als uwe blog :) ) Ge kunt u dan wat meer food permiteren,terwijl uwe body toch geen rare vormen aanneemt!:)
    Jaja ne mens van boven de 40 moet er soms wat voor doen !
    toedeloe

• 18 November 2008 - 17:36

Liese:

joww catooo !

wat een wilde toeren halen jullie daar allemaal uit seg:-)
    kei tof

Mijn tte was meegevallen:-) enkele werkpuntjes maar da komt wel in orde !
    het is al week 8 voor onze stage se, we zitten in de helft.
    Morgen heb ik maar een half dagje (elke woensdag is dat zo), jeeeuj

Zaterdag ga ik met men zus tinne trouwkleden passen want die gaat trouwen volgend jaar, dat wordt leuk za :-)

Voor de rest zijn mijn dagen heel wat minder spectaculair als de uwen.
    Kzie der al naar uit om in februari die twee bruin gebakken surinaamse kiekes terug te zien:-)

• 18 November 2008 - 17:36

Liese:

joww catooo !

wat een wilde toeren halen jullie daar allemaal uit seg:-)
    kei tof

Mijn tte was meegevallen:-) enkele werkpuntjes maar da komt wel in orde !
    het is al week 8 voor onze stage se, we zitten in de helft.
    Morgen heb ik maar een half dagje (elke woensdag is dat zo), jeeeuj

Voor de rest zijn mijn dagen heel wat minder spectaculair als de uwen.

• 22 November 2008 - 09:28

Moe Mia :

Hallo Kato,
    hier is ons moe terug van Spanje en lezen da ik al gedaan heb. Van een hele maand heb ik uw tekstjes gelezen. een keer heb ik wel tot 1 uur 's nachts daar gezeten, want anders kwam ik er niet.
    Mooie dinges dat je beleefd hebt en ik leesde van de muggen en helpen die pillekes echt? Want in Spanje zaten ook veel muggen dus zal ik die ook is zien te pakken krijgen.
    Toen ik deze morgen opstond was het aan het sneeuwen, maar nu schijnt het zonnetje weer en de sneeuw zal rap verdwenen zijn.

Ge zijt al over de helft dus gaan we al allemaal aftellen tot je weer terug bent.

Groetjes, Moe Mia