BELANGRIJKE MEDEDELING!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu BELANGRIJKE MEDEDELING!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu

BELANGRIJKE MEDEDELING!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cato

03 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Ik ben vandaag twee postpakketten gaan afhalen hier op het postkantoor. Ik moest daarvoor de Sandy zijn identiteitskaart hebben omdat ze op zijne naam stonden:
dus in het vervolg moete da nimr op zijne naam sturen maar stuur je gewoon naar:

C MICHIELS
BERLIOZSTRAAT 32
PARAMARIBO
SURINAME

Ook mag je NIET sturen naar CATO MICIHELS want ik moet die postpakketten gaan afhalen en moet mij dan legitimeren en ik kan niet bewijzen dat ik Cato ben. Op mijn paspoort/identiteitskaart staat C en niet Cato. Ze zeiden zelfs dat als dat nog eens gebeurt ze het gewoon gaan terugsturen en dat wil ik niet :)

Mama en Jef, kvond het echt superleuk dak die postpakketten aankreeg. :):)
IK HOU VAN JULLIE!!!

xx Cato!

  • 03 November 2008 - 14:37

    Nancy:

    Da zullen we zeker onthouden want da zou wel heel erg zijn als ze da terugsturen.
    Groetjes,
    Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Cato

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 72058

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: