Voor de verandering nog eens een kort berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu Voor de verandering nog eens een kort berichtje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cato Michiels - WaarBenJij.nu

Voor de verandering nog eens een kort berichtje!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cato

06 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag 4 november:

Jaja, weeral een nieuwe stagedag. Vandaag moest ik overwerken. Toen we richting Opa Doeli vertrokken zijn we met de voedingsbonnen roti gaan halen… Heerlijk!! Ik zou van de jongens op Opa Doeli een enquête afnemen voor onze activiteit eind november. Uiteindelijk was ik pas rond zeven uur thuis. Ik had de klok dus rond gewerkt vandaag… Thuis heb ik nog wat gewerkt aan men tussentijdse evaluatie en ben ik op tijd in mijn bedje gekropen…


Woensdag 5 november:

Vandaag mochten we met z'n allen mee naar de jeugdzitting. Ik vond het echt spannend. Eerst maakten we kennis met de deurwaarder, en daarna mochten we zelfs kennis maken met de rechter! Ze was heel erg vriendelijk tegen ons.
Rond half tien begonnen de zittingen. Er zouden 16 jongens voorkomen vandaag.
Het was echt ongelofelijk koud in de rechtszaal. Ik zat daar weer met kippenvel :) Rond één uur waren de zittingen gedaan. Thuis heb ik nog de hele avond gewerkt aan mijn tussentijdse evaluatie. Rob (de vriend van Lore) had voor iedereen pizza gemaakt. Het was echt superlekker!! Ik heb er van genoten. Om half tien ben ik met Emelie nog gaan lopen. We moesten onze start to run verder zetten hé :)
Daarna heb ik gedoucht en ben in mijn bedje gekropen.

P.s.: de Lucky staat loops en de Moksi vindt dit wel leuk… Ze hebben vandaag zeker een half uur aan elkaar vastgehangen, vetzakskes :)
P.s.2: lopen met een volle pizzamaag is niet zo’n goed gedacht…
P.s.3: vandaag had ik weer een fijne netmeeting met David de lector!!


Donderdag 6 november:

De laatste stagedag van de week alweer! Wat is die stageweek toch weer snel omgegaan :);)
Vandaag heb ik heel de dag op de bureau gezeten. Ik heb een gesprekje gehad met mevrouw Auguste (hoofd van JKB) en in de tussentijd heb ik ook nog wat gewerkt aan men tussentijdse evaluatie… Het is dan nu ook eindelijk af!!
Thuis heb ik nog een hele tijd in men hangmatteke gelegen, wat gecomputerd, gebeld met mijn papietje en zo dadelijk ga ik nog wat sporten, de BBB nog wat trainen :) hihi.
Morgen vertrekken we voor vier dagen naar het binnenland. Daar gaan we naar Brownsberg, Isadau, Jaw Jaw en Stone-eiland.
IK HEB ER ZIN IN!!!!!

P.s.: als alles goed meezit ga ik straks voor de eerste keer naar Havanna Lounge ;)
P.s.2: I LOVE YOULLIE!!!

Tot maandag hoop ik (als ik niet te moe ben van de trip :))

TOEDELOE!

  • 06 November 2008 - 22:52

    Mama:

    allee, dat zullen weer spannende dagen worden in 't binnenland, daar zulde waarschijnlijk wel dingen zien die ge hier niet tegenkomt. Toch maar voorzichtig zijn en degelijk schoeisel aandoen en uw muggenzalfke ni vergeten en uw malariapillekes optijd innemen ;-).
    Mijn weekske zit er ook weeral op(morgen verlof). We hebben ook weeral een lang weekend want maandag ist nen brugdag en dinsdag ne feestdag dus pas woensdag terug werken!!!
    Zaterdag ist familiefeest in de Notelaar en maandag gaan we een dagske winkelen in Hasselt, een etentje en een cinemake doen. Volgende week vrijdag nog eens lekker eten bij Patje en Natje en zaterdag ist dan gaan eten vant werk. Amaai, en de feestdagen zijn nog ni begonnen!!Allee, amuseer u op uwen trip en ....voorzichtig he
    xxxjes mama en pa

  • 07 November 2008 - 06:26

    Liese:

    de tijd vliegt nogal hé cato..ook voor jullie is het al evaluatie-tijd !

    vandaag hebbek nog een dagje stage se, en dan is het vier dagen verlof. Het is hier wapenstilstand hé, en dan is 't congé ! (yes!)
    Misschien dat ik naar de boekenbeurs ga dit weekend, maar dat hangt er vanaf hoeveel zin Gert daar voor heeft.
    Ik heb terjuist mijn TTE doorgestuurd naar 't school, 17 pagina's vol competenties van ons lizette! olé

    drolleke, saloeee

  • 07 November 2008 - 09:02

    Tante Liliane:

    Amai Catooke een paar dagen gene tijd gehad om uw verhalen te lezen,en das dan weer een hele boterham eer ik erdoor ben.Weeral zo'n mooie foto's,das toch ni te geloven die dolfijnen op een paar meters afstand.En nu weeral voor 4dagen weg,zo te zien zijn de dagen daar voor u ook veel te kort.Ge zult terug thuis zijn voor get weet.Amuseer je nog en ook de grtjes van het thuisfront.DOEI DOEI

  • 09 November 2008 - 12:01

    Pieeenes:

    gutentag!

    langt gelede dak nog eens een berichtje heb gepost.

    iedereen heeft morge verlof en ik moet stage doen en overmorgen ook. pffwooeee. kwil ok wellis verlof amai. en tzen vandaag optredes veu 11.11.11 en tis elf jaar dorp. en nu kan ik ni lang blijve. snik!

    gistre was het een kleine homeparty bij hanne. efkes anderhalve liter sangria geledigd. woeps. dan zijn we naar kapao gegaan, twas techno-take-out. da was boenke boenke boenke om zot van te wuire! mor er was wel wa volk. dan zen we nor toengel gereje, nort komplot! :) dan zen we langs de mac gereje, den drive in. jaja da is snags ope. En dan zen we nog int plekkie beland! twas naajjssss.

    gij hed pcies kei veul verlof alsik u verhale zo lees. gade gelle ook weg int weekend? alee z echt feesten zoals hiere?

    en man gij zij echt al ne neger alsik u op de foto's zie!

    volgende week apiefuif. tweunt plezant! op de affiches sta wel ni op waar da het te doen is, alleen kantine aovv, mo soit, das bijzaak! :) haha.

    toedels met de poedels

  • 10 November 2008 - 19:28

    Tante Nicole:

    Catootje,aan de reacties te zien heeft precies iedereen een druk lang WE.
    Vrijdag zijn we naar een drink geweest,half 4 in t'bed.
    Zaterdag met de vrienden naar loft een keigoeie nieuwe vlaamse film,en verder ene gaan drinken.
    Zondag aktieve sportdag,voormiddag de bos in voor ne run,nademiddag de bos terug in voor een flinke wandeling,om dan terug in t'cafe te belanden voor nen trappist.
    Maandag (vandaag) een brunch met brubbels in Hasselt,en daarna nog wa shoppen,en nu zo moe als ne prei uwe blog bekijken en sebiet in de zetel duiken voor den t.v. zalig!!! ;)
    En hoe was uwe uitstap?
    Zijn de muggepilletjes ondertussen al toegekomen?(ik ben benieuwd of dat dat gaat helpen???)
    Toon ondertussen ook thuis (de reis van z'n leven gehad ) en al aan t'werk in de parel der kempen.(wel behoorlijk veel last van z'n jetlag)
    Tot lees en blogs !toedeloe

  • 11 November 2008 - 01:06

    Cato!:

    Ik ben back in Parbotown, ben te moe om nu een berichtje te posten dus het zal pas morgen gaan denk ik...

    P.s.: de trip was ZALIG! Echt ongelofelijk.

    X

  • 11 November 2008 - 18:46

    Rosalie:

    hoi hoi hoi,

    hier bennik weer. maandag(gisteren) wast sinte mette op den tennis (en overal) tvuur was wel ni zo groot maja we hemme daar tot 00u. gezete (ni zo lang). der was een groepke kome spele kben de naam vergete :D dinsdag(vandaag) wast wapestilstand dus had iedereen verlof. ik ben nar os Romy geweest. morge trug nr school daar is ook alles nog okee. de zaterdag bennik ga

  • 11 November 2008 - 18:50

    Rosalie:

    srr foutje ff afmake

    gaan shoppe me bomma in antwerpe. nice :D veel dinge gekocht. en de zondag bennik naar de chiro geweest. twas 11.11.11. actie. wy aan al die deure geweest. ik hem zelf ok iets gekocht: een magneetje kweeni hoe mooooi. ma nu ga ik afsluite want THUIS ga beginne en darana MOEDERS & DOCHTERS

    doei doei xXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Cato

Actief sinds 21 April 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 72054

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: